Winter is coming- czyli jak się uchronić przed mrozem.

Dorita i jej radość na mój widok :P
                                                                                                      
Zima jest dla mnie najpaskudniejszą porą roku. I nie chodzi tu o śnieg czy jego brak a o wszechobecny mróz. Jest to też czas kiedy wyciągam z szafy bryczesy. Serio. Nie lubię w nich chodzić i jeździć, wolę dresy które są dla mnie o wiele wygodniejsze. I zanim ktoś mi zacznie krzyczeć ,,OBETRZESZ SIĘ!"  no cóż już 6 lat się nie obtarłam.



  1.      Ubranie na cebulkę to punkt obowiązkowy. Pamiętajmy jednak, że podczas jazdy szybko robi nam się ciepło a nawet gorąco i w każdej chwili musimy bez problemu móc zdjąć z siebie np. kurtkę.
  2.       Rękawiczki to coś bez czego nie wolno wchodzić do stajni! Serio o ile ja podczas jazdy mogę z nich zrezygnować( co chyba nie świadczy dobrze o mojej technice jazdy) to przy czyszczeniu czy oporządku ręce mam jak sople.
  3.       Kominiarka to cud stworzony przez człowieka! Nie wieje w twarz,uszy i we włosy! Ciepełko! <3
  4.       Co roku obiecuję sobie kupić termobuty jednak zawsze szkoda mi kasy na coś w czym będę chodzić tylko przez jeden sezon i tak kończę w zimie w gumiakach. Nie, nie jest mi zimno :D jednak wiem, że mi zawsze jest ciepło a nie każdy jest taki hot kaloryfer! Jeśli nie chcesz mieć odpadających palców kup, nie bądź oszczędna.
  5.       Jestem zwolennikiem nie robienia makijażu do stajni. Jeśli ty też lub potrafisz z niego zrezygnować, przed wyjściem z domu nasmaruj twarz lekkim kremem a po powrocie i umyciu się czymś tłuściejszym. Nie dość,że nawilżysz skórę to uchronisz ją przed mrozem.
  6.       Nigdy nie stój w miejscu. Poruszaj się gdy jesteś na zewnątrz będzie Ci cieplej!
  7.       Jeśli w stajni brak Ci herbaty, sama zawsze miej ze sobą termos z tym gorącym napojem. Najlepiej z imbirem lub sokiem malinowy, które są rozgrzewające.
  8.       Wysypiaj się! Wypoczęty organizm jest gotowy do walki z mrozem!
  9.       Jedz ciepłe posiłki i żadnego alkoholu na rozgrzanie! Ten trik nie działa!
  10.       Gdy wrócisz do domu na spokojnie się rozbierz i spróbuj ogrzać. Dopiero wtedy idź się wykąp w gorącej wodzie.
  11.       Pamiętaj o witaminach. Uchronisz się też przed chorobą. Przecież przerwa w stajni nie jest

potrzebna ;)


Jakie Wy znacie i praktykujecie sposoby na mróz? Czekam na komentarze :D
Pod ostatnim postem udostępnionym na naszym FP (JKTTK) było trochę ruchu :) Dziękujemy za to! <3

akjasam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jak Kochać To Tylko Konie , Blogger