Zespół JKTTK czyli kilka słów o nas

Skład strony JKTTK to dwie pasjonatki jeździectwa. Kim jesteśmy, czym jest dla nas jeździectwo? Poniżej kilka słów o naszym zespole :)


Hubertus 2017 Stajnia Brodowo
akjasam (Emilia)
Żyję już dwadzieścia jeden lat a od dziewięciu moim życiem jest stajnia. Pracuję w domu. Pomagam w codziennym życiu, oraz zajmuję się swoim koniem Droitą. Nie potrafię jeździć choć stale z tym walczę. Jestem zdania, że każdy jeździec powinien się szkolić nie tylko na placu ale też nad książkami by poznać konie od środka. Obecnie studentką  zootechniki na SGGW. Moją pasją są...kopyta. Ukończyłam kursy:
-Kopyto Logicznie z Tomaszem Świątkiem
-Lonżowanie i dosiad z Janem Ratajczakiem
-Ziołolecznictwo i żywnienie koni z Joanną Smulską.
Moim celem życiowym zawód związany z końmi oraz niekaleczenie jeździectwa (zbieram kasę na trenera).



Nat (Natalia)
Dwudziesto-trzyletnia pasjonatka jeździectwa, związana z końmi od szesnastu lat. Jestem zawodnikiem skoków przez przeszkody, choć od niedawna ciągnie mnie również do ujeżdżenia. Wyznaję zasadę "Nie sprzęt a technika czynią z Ciebie zawodnika", stale staram się udoskonalać moje umiejętności nie poprzez patenty ale przez ulepszanie samej siebie. Jeździłam z wieloma trenerami ale nadal nie znalazłam tego idealnego. Od jakiegoś czasu jestem licencjonowanym instruktorem jeździectwa. Moim uczniom w ciekawy sposób przekazuję wiedzę, którą zdobyłam. Moim największym marzeniem związanym z końmi jest jeżdżenie zawodów rangi międzynarodowej (np. Cavaliada, ah...) i całym sercem wierzę, że któregoś dnia mi się to uda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jak Kochać To Tylko Konie , Blogger