Filmy które musi znać każdy koniarz.

Kard z filmu ,,Niezwyciężony Secretariat"
Gdy wracamy do domu i myślami dalej jesteśmy w stajni lub po prostu nam się nudzi to sięgamy np. po filmy. Jednak każdy ale to każdy z szanujących się koniarzy musi znać te filmy:



Niezwyciężony Secretariat - o koniu wyścigowym..Niepokonany Seabiscuit - o koniu wyścigowym.
Cwał - dziesięciolatek zamieszkuje u ciotki i zaczynają jeździć konno ;D
Wyścig Marzeń - kolejny film o wyścigach, popłakałam się!
Ruffian - wyścigi...
Phar Lap - tak, wyścigi...
Czas Wojny - polecam <3
Flicka - o dziewczynie, która schwytała dzikiego konia. Flicka 2 - ciąg dalszy jedynki.
Srebrny Rumak -nie wiem jak to opisać ;/
Czarny Rumak - taki dość oklepany, dość często leci w telewizji, w roli głównej arab
Hidalgo - Ocean Ognia - historia na faktach, wyścig po pustyni
Zaklinacz Koni - to trzeba obejrzeć <3
Zebra z klasą - ciekawy, śmiechowy, ogólnie spoko
Czarny Książę - jeden z lepszych filmów o koniach
Lotna - wojna i siwy koń którego wszyscy chcą :D
Skok po marzenia - taki typowy sweet film
Virginia (ang. Virginia's Run) - Dobry polecam :D Nie potrzeba opisu :D

Osobiście, wolę książki niż filmy :D ale co ja tam wiem, jestem nie szanującym się koniarzem ;D

akjasam

1 komentarz:

  1. ja obejżałam aktualnie 104 filmy o koniach i w tym jakieś 10 płatnych ale było warto

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Jak Kochać To Tylko Konie , Blogger